УПЦ КП : до Києва доведе, а в Києві заблудить
четвер, 29 Лип 2010 13:40Цей текст розділено на частини: 1 2
Сьогодні, у четвер 29 липня 2010 року, у прес-службі Патріархії УАПЦ для представників ЗМІ прокоментували події, які мали місце цими днями у м.Києві. І ось про що розповів нашому виданню протоієрей Євген Заплетнюк, головний редактор відомого інтернет-сайту “Українська Автокефалія”, Uaoc.Net.
“Найбільша проблема Київського Патріархату – це добре засвоєна і випещена багатьма його ієрархами філософія гордині, та постійне протиставлення себе комусь, чи чомусь. При чому, найбільша небезпека тут криється не так в політичному, як богословсько-антропологічному, чи ще точніше, – суто аскетичному аспекті питання. І справді, можна лише щиро поспівчувати тій людині, у котрій сидить лише бажання самоствердження та незрозумілого суперництва.
Наша Церква вітає будь-які національно-спрямовані акції, якщо лише є певність у тому, що вони реально зможуть консолідувати та об’єднати суспільство в цей непростий для як українського, так і світового християнства час. Одначе,те що ми бачимо тепер – навряд чи можна назвати бажанням міжцерковного діалогу, чи хоча б його початком. Усі ми неодноразово чули про те, як патріарх КП Філарет та його підлеглі повторювали тезу, про “суто політичий і малоцерковний характер візиту московсього патріарха Кирила”. Нині ми з величезною долею впевненості можемо говорити, що саме учорашня акція “Київського Патріархату” була національно-спрямованою, а значить так само – нецерковною.
Патріарх Філарет наче пропопонує світові свій власний варіант “руського миру”, якийсь “філаретівський мир”. Псевдоцерковне об’єднання людей, суто за націоналістично-партійними ознаками. Пригадується нині уже майже афористичну фразу пана Денисенка про те, що “На виборах ми будемо підтримувати ті сили, які будуть підтримувати нас”. Цікаво, щоб було, якби сам диявол вирішив підтримати УПЦ КП. Чи відповіли б там взаємністю? А патріарх Філарет часто відповідав. Саме тому його груди нині можуть з одинаковою переконливістю прикрашати Орден Трудового Червоного Прапора, Орден Дружби народів та навіть Хрест Івана Мазепи чи Ордени Ярослава Мудрого поруч.
Вся справа у тому, що Київський Патріархат формату останніх років – це цілком самодостатня, національно спрямована і досить закрита релігійна структура. Той стан канонічної ізоляції, який її керівник визначив для усіх вірних, не дає поки жодних оптимічних прогнозів навіть на найближче майбутнє. Київський Патріархат, і справді, може зватись українським, національним, однак поки-що ми не бачимо жодного бажання його очільників називати це свою спільноту православною не на словах, а за справами.
Цей текст розділено на частини: 1 2







о. Василь пише:
29 Лип 2010 в 5:56 pm
Ганьба вам автокефали !!!
admin пише:
29 Лип 2010 в 7:09 pm
Ганьба вівцям бездумним.
Вадим пише:
29 Лип 2010 в 7:44 pm
” Цікаво, щоб було, якби сам диявол вирішив підтримати УПЦ КП. Чи відповіли б там взаємністю?”
Я підтримую УПЦ КП і дуже поважаю УАПЦ . Для чого такі висловлювання ? Ми повинні шукати миру , порозуміння , а не ганьбити одне одного !
Дорогі брати ! Досить ! Божої допомоги !
admin пише:
29 Лип 2010 в 8:08 pm
Як може здорова і мисляча ЦЕРКОВНА людина казати, що буде підтримувати тих політиків, які будуть підтримувати її? Я вже не кажу, що це звучало як погроза і шантаж ))
grigorij пише:
29 Лип 2010 в 8:10 pm
Все це так.тільки трішечки -не так, попереднім Вашим дописом керував розум-а нинішнім виключно ємоції. Жаль……
Львів пише:
29 Лип 2010 в 8:32 pm
Дурень ти адміне!
admin пише:
29 Лип 2010 в 8:32 pm
Це типу : “коли ви нас підтримуєте то це розум, коли критикуєте – це емоції”?
admin пише:
29 Лип 2010 в 8:51 pm
Адмін щиро вітає усіх філаретівців Клівленда і його околиць ) Приїзджайте, браття сюди до нас, і будете тут нас вчити як любити вашу Неньку-Україну. А то ми без вас навіть думати не вміємо. Як і ви без Філарета. Мали доброго владику – і того виїли.
Козак пише:
29 Лип 2010 в 8:58 pm
Там де двоє чубляться , там третій користає. Дурень Ви адмін. Злість вас бере, бо кагебіст Мефодій не виконав те за що йому заплатили. Браття , а з ким ставати на захист Вітчизни? З такими покидьками? Ганьба братам автокіфалістам. Не брати ви зовсім.Якщо когось образив простіть. Доречі Хрещення Русі було в Тернополі , а не в Києві?????
admin пише:
29 Лип 2010 в 9:18 pm
Взагалі, найпростіше сказати “ТИ ДИБІЛ” чи “дурень”, особливо коли інших слів немає. От пояснити свою позицію, мозгів вже бракує. Я вже даю можливість КОЖНОМУ ДУРНЮ сказати хоча б щось, на підтвердження позиції. НАПИШИ З ЧИМ КОНКРЕТНО ТИ НЕ ЗГОДЕН, буквально по пунктам. Але ваша біда в тому, що ви сліпо вірите сліпим проводирям, і не навчені рухати і залишками своєї сірої речовини. Ви думаєте, що Філарет за вас думає і переживає? А дулі з маком”! Він навіть за владику Димитрія не турбувався, не те що про смердів невідомих буде переживати. Такі цинічні люди не вірять в Бога. Хоча б і провели пів життя у храмі. Однією рукою він за гріб вже тримається, а іншою куколь не відпускає. І це ваш ЛІДЕР. Так вам і треба. Прийде час і ви побачите НАСКІЛЬКИ я і всі ми тут є праві. ТОМУ ВИ БОЇТЕСЯ підписуватися, і ховаєтесь за ніками, бо ви не лише дУрні, а але й боягузи.
BB пише:
29 Лип 2010 в 9:20 pm
Отче Євгене, я розумію і поважаю Вашу принциповість наданні рівних прав кожному коментувати на цьому сайті, але не всі дописувачі вміють правильно користуватися цим правом, а подекуди відверто зловживають цим правом. Тому, прошу Вас слідкувати за коректністю коментарів і не стримуватись у застосуванні цензури.
Думаю, що більшість шанувальників цього сайту зі мною згідні.
katrych пише:
29 Лип 2010 в 9:30 pm
“Козаку”: 1) якби адмін був дурень, то він би на вашому сайті писав ідіотські коментарі, а не ви на його; 2) де докази, що вл. Мефодій – каґебіст, як деякі інші відомі “предстоятелі”?; 3) в одному реченні назвати когось братом і водночас покидьком – це по якому? 4) для святкування Різдва ви щоразу їздите у Віфлеєм?))
Православний пише:
29 Лип 2010 в 9:49 pm
Написано толково і розмірковано. Дай Бог, щоб і вас Господь ввів у Своє спасительне стадо.
о николай пише:
29 Лип 2010 в 10:04 pm
Я с АДМИНОМ полностью согласен, многие посетители этого сайта в своих коментариях живут только эмоциями не подтверждая ничего аргументировано. А точто КП политическая группировка то это давно видно.Она тлько паразетирует на полдитических баталиях в Украине.Навиду живые примеры за последнее время: во время выборов ФИЛАРЕТ с трибун велегласно называл одних добром других злом потом у зла пич чарку и ел буженину в то время когда другие конфесии себе такого не позволяли. Далее во время приезда патриарха КИРИЛЛА в Украину в средствах массовой информации КП вело себя отвратительно было много врнья и лжи и все на политической основе.
Козак пише:
29 Лип 2010 в 10:15 pm
Браття! Якщо ви вмієте писати образливі слова в чіюсь сторону, хитромудро складених,то вмійте і приймати образливі слова в свою сторону. А те що сучасна такзвана УАПЦ руйнує Українську Церкв свідчить коментар православного. Хочу вас привітати, ви йдете у разов в одному напрямку в лоно РПЦ, там вас одінуть , нагодують і назвуть канонічними і благодатними.
Козак пише:
29 Лип 2010 в 10:34 pm
Хто би говорив, яка церква заполітизована! Браття кацапи буде вам і “Руский мир” і УПЦМП на Україні, народ терпить до пори до часу.
Наталка пише:
29 Лип 2010 в 11:25 pm
Ганьба вам, автокефали!!! Працюйте й далі на розкол України й нашої церкви. Ви не послідовники Липківського й Мстислава. Ви – засліплене гонорове стадо баранів, якому всерівно з якого корита воду пити.
Вже пропадаєте, майже втоплені – але ще два пальці з води витягуєте і щось там блеєте про УПЦ КП…
Наталка пише:
29 Лип 2010 в 11:29 pm
Бідний афффтор так перейнявся долею РПЦ і нападами на неї УПЦ КП, що й не помітив, чиї інтереси захищає, та на чий млин воду лиє…
Ганьба цьому сайту. Розкольники – не УПЦ КП, а ви – шановні. Я – греко-католичка, і мене серце болить за долю незалежної української церкви. А ви віддалися на ласку Божу Константинополю і всіх в рабів прагнете перетворити. Ганьба…
ієрей Антоній пише:
29 Лип 2010 в 11:31 pm
Я вже коментував що Київський патріархат складається з самих авантюристів, для яких головне влада та гроші. Потрібно було не отруювати патріарха Володимира ( Романюка ). Можливо картина зараз була б інакша. Ми нажаль не маємо стабільності. Потрібно нам (УАПЦ ) зміцнити епископат гарними архієреями. Бо були хитрі особи :Яків (Макарчук) та Лаврентій (Мигович).Такі й матір продадуть…
Viktor Pushko пише:
30 Лип 2010 в 8:27 am
“Київський Патріархат ніколи не виступав так масово і організовано проти багаточисленних сект, що уже лише в столиці заснували тисячі своїх громад, як нині виступає проти Московського Патріархату, та нашої Української Автокефальної Православної Церкви.”
Доведіть, будь-ласка, що ця хода була проти МП та УАПЦ. По пунктах обгрунтуйте. Бо інакше – це Ваші фантазії. А крментувати фантазії та домисли безглуздо.
“Той хто хоче нині “гнати московського попа”, повинен подумати одну єдину річ : його треба було гнати у 1991-му, а не 2010-му.”
Хіба Ви не розумієте, що це не гасло Київського патріархату, а лише політичних сил, які приєднались до ходи. В середу воно було лише одне, інших поліичних гасел практично не було.
Перш ніж згадувати минуле Філарета в РПЦ, згадайте своє минуле в УПЦ КП.
Подібні Ваші опуси виглядають як банальна дитяча образа на когось в УПЦ КП, очевидно, з місця Вашої попередньої роботи в Києві.
У Вас в грудях не давить, коронарні артерії, серцеві м’язи нормально функціонують, можливо у Вас стенокардія?
Джамшут пише:
30 Лип 2010 в 9:08 am
Річ в тому, що Адміна поперли з УПЦ КП як кошеня так він зараз всі статті пише проти КП
не усвідомлючи, що УПЦ КП вже декілька років поспіль проводить хресни ходи в день Хрешення Руси України з багатотисячним народом, а кого ви можете зібрати АВТОФИКАЛИ.
Анатолій пише:
30 Лип 2010 в 9:30 am
Наталю, а у мене серце болить за долю незалежної української церкви, бо Ви віддалися на ласку Риму і всіх в рабів прагнете перетворити? Ні…?
Анатолій пише:
30 Лип 2010 в 9:37 am
Ієреє Антоніє, я Вас благаю, таких же аватнтюристів для яких головне влада та гроші вистачає вбудь-якій конфесії, не виключення і УАПЦ, нажаль…
admin пише:
30 Лип 2010 в 9:51 am
Адміна так само поперли КП, як вашого Філарета поперли з РПЦ. Тільки останнього спочатку відлучили від Святої Церкви, а потім заборонивши у священнослужінні піддали анафемі і низложенню до простого ченця.
admin пише:
30 Лип 2010 в 10:39 am
ВІКТОРУ ПУШКУ :
Спочатку хотів би сказати, що я особисто не проти ваших будь-яких ходів будь-якої дальності, за будь-яким маршрутом. Тут подано особисте, в даному випадку, досить альтернативне своєю відвертістю бачення. Я просто хочу показати вам очевидну річ : патріарх Філарет видав бажання людей відстоювати державну незалежність за підтримку Київського Патірархату як такого. І сьогодні будь яка критика Філарета сприймається як критика найсвятіший націоналістичних почувань. Це стаття не протиукраїнська, а проти людських заблуджень у розумінні РОЛІ ЦЕРКВИ.
Наявність політичних плакатів – це достатня причина вважати це дійство політичним. Більше того – зміст проповіді Патріарха Філарета ще ясніше показав що це політичних мітинг.Він був не так за Христа, як проти Росії і її Церкви. Це може й субєктивно правильно, але вам потрібно набратися сміливості і сказати, що я правий, як би ви особисто до мене не ставилися б.
Це гасло тих політичних сил, які підтримують Київський Патрірахат, а патріарх Філарет підтримує їх, та щедро, хоча й нишком, вручає їм свої нагороди. До речі, що стосовно “Свободи”. Ця політична сила дуже вибірково веде себе у своїх релігійних бажаннях. Наприклад : митрополит Мефодій очолив відправу святкового богослужіння, а сама “Свобода” постійно проти нас. Ось дивіться : http://www.ternopil.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/015985/ Як ви думаєте : кого вирізали на фотографії, і ЧОМУ?
Ну, я слава Богу, ще не настільки старий, щоб його якось згадувати. Я все і всіх памятаю. Просто не бачу причини постійно про це мені тикати. Я щодня дякую Богу, що вивів мене з того стану, і привів у набагато кращий.
Ні, дякую за турботу. Особливих проблем зі здоровям не маю. Хоча, звісно, я просто переконаний що ваше бажання – це бажання і не одного читача нашого сайту.
Беларус пише:
30 Лип 2010 в 12:06 pm
Те, що це була політична, а не Церковна акція – напевно безглуздо сперечатися … Досить того факту, що, наприклад, Свобода рекрутували “поломніков” навіть без урахування віросповідання. З огляду на особисті знайомства, можу сказати: там і рун-віри йшли, і море греко-католиків … А особливо мене здивувало нагородження патріархом Філаретом члена Свободи пані Фаріон, яка нетільки є практикуючою греко-католичкою, а й неодноразово висловлювалася про те, що свідомий українець може бути тільки …. греко-католиком.
Viktor Pushko пише:
30 Лип 2010 в 12:15 pm
Почну з кінця:
Часткове звуження коронарних артерій, що зменшує кровопостачання серцевих м’язів викликає стенокардію (груденеву жабу) – в народі кажуть “жаба давить”. В мене склалось враження, що у Вас симптоми цієї недуги. То, кажете, жаба не давить? Бо мої бажання до вашої жаби ні до чого.
1) Хто Вам сказав, що люди вийшли відстоювати незалежність? Вони йшли від храму до пам’ятника святому. Всі розуміли, що це хресна хода, очолюють її священнослужителі. Що організатором ходи є УПЦ КП. Політиків там було досить мало та й уваги на них особливої не звертали, слова вони не мали. Не приписуйте в цьому конкретному випадку нам політичного православ’я. 28 липня його просто не було. Я ж не заперечую, що його не було з боку УПЦ КП і патр.Філарета взагалі. Як і Ви не заперечите звернення вл. Мифодія щодо Діденка та Макаренка. Ці зверення: і Філарета, і Мифодія можна теж по-різному оцінювати. Я схильний оцінювати це негативно.
2)Отець, патр. Філарета критикуйте скільки Вам влізе, але не треба робити з когось телепнів, сліпих котят і як Ви висловились “бездумних овець”. Ваша риторика нагадує риторику Кирила. Ми всі заблудші, бездумні, не розуміємо роль Церкви. Ви все розумієте, такий весь досить альтернативний “своєю відвертістю бачення,” тільки чомусь в тому самому місці, щоб не сказати прямо, де й ми.
3) Хто зна чи не станеться так, що через деякий час подібні епітети з Ваших уст не лунатимуть на адресу УАПЦ. Дуже ймовірно, по-моєму. Особливо в світлі останніх подій та процесів в самій же УАПЦ.
Катерина пише:
30 Лип 2010 в 1:23 pm
Оце неперевершений демагогiчний стиль отця Вiктора Пушка) Якщо говорити про його правлячого владику Михайла Зiнкевича (який, напевно, й спонукав Пушка до написання цього коментаря), то цей владика проти УАПЦ налаштований значно бiльшою мiрою, нiж проти УПЦ-МП. Судiть самi: за 7 рокiв його керування Волинською кафедрою не було захоплено жодного храму УПЦ-МП, не було й спроб перетягування громад з УПЦ-МП до УПЦ-КП (якщо я неправа, то поправте), а от щодо УАПЦ було три невдалих спроби захоплення тимчасових церковних споруд УАПЦ у Луцьку, незаконне вiдчудження вiд УАПЦ у 2003 р. мiсця будови церкви Преображення Господнього на Черчицькому цвинтарi, два захоплення дiючих церков та мiсць будови (Зміїнець, Милушi Луцького району). У цих двох селах особливо яскраво проявилося пiдле рейдерство з боку УПЦ-КП. До цього рейдерства долучилися тогочасний Луцький районний благочинний УПЦ-КП Вiктор Пушко, настоятель церкви сусiднього села Маяки прот. Михайло Бучак та його син Павло, а також нововисвяченi священики УПЦ-КП Йосип Гнатюк та Володимир Лозинський. Але ж як брехали прихильники УПЦ-КП спочатку. Зокрема, спершу священик УПЦ-КП Володимир Лозинський упросив начальника сектора у справах релiгiй Володимира Iгоревича Дорошенка зарегiструвати 20 грудня 2007 р. у селі Зміїнець Луцького району громаду УПЦ-КП на честь св. апостола Филипа (регiструвати однойменну, Преображенську громаду УПЦ-КП на противагу Зміїнецькiй громадi УАПЦ Дорошенко спочатку вiдмовлявся). Став вести провокативну пропаганду серед селян проти Белея, неодноразово вдаючись до наклепу. Згодом, весною 2008 року примусив начальника сектора у справах релiгiй Володимира Iгоревича Дорошенка всупереч закону зарегiструвати 8 травня 2008 р. паралельну Преображенську громаду УПЦ-КП села Зміїнець, що ставила за мету загарбати майно громади УАПЦ, також на честь Преображення Господнього. Спочатку був шантаж: за намовами Бучака та Пушка прихильники УПЦ-КП неодноразово били вiрних УАПЦ, погрожували, забивали цвяхи в дверi храму, по-злодiйськи ламали замки, погрожували пiдпалом. http://pravda.lutsk.ua/news/6314/
Характерним для Волині стало те, що це вже була не перша претензія УПЦ КП на приміщення, де служби правлять священнослужителі УАПЦ. Дивним для багатьох став той факт, що громадські та політичні сили “правого” спрямування та органи виконавчої влади воліли не шукати правди, не втручалися в процес.
Того ж таки 2008 р. прихильники УПЦ-КП силою захопили тимчасовий Преображенський храм села Зміїнець, у якому 12 рокiв молилася громада УАПЦ владики Iоанна Белея, котрий власними зусиллями цей храм облаштував. Також захопили землю для будови постiйного Преображенського храму, отриману громадою Белея ще у 1997 р. – ласий шматок поряд з Луцьком. Це рейдерство пiдтримав сiльський голова Ярмольський. Громада УАПЦ оспорювала це рейдерство, вона судилася з УПЦ-КП, й суд до сього дня остаточно не поставив крапку в цьому питаннi.
Але, незважаючи на це, Луцький владика УПЦ-КП Михайло без будь-якого попередження 18 липня самочинно “звершив чин заснування храму Преображення Господнього, заклав пам’ятну капсулу в його підмурівок”. Тобто – земля формально ще не належить УПЦ-КП, а владика Михайло вже щось там став закладати. Та й про яке освячення та “закладини” може йти мова, якщо владика Белей освятив це мiсце ще 19 серпня 1997 року разом з владикою Феоктистом (Пересадою) ?
За це рейдерство Михайлу Зiнкевичу та Пушку доведеться рано чи пiзно вiповiдати. Я бачу, що цi люди набагато бiльше ненавидять УАПЦ, нiж УПЦ-МП. Недаремно Пушко так гостро став критикувати отця адмiна. Тепер щодо його недолугих аргументiв.
“Хіба Ви не розумієте, що це не гасло Київського патріархату, а лише політичних сил, які приєднались до ходи”. Тi сили керуються Фiлом, адже не випадково в його Вищу церковну раду УПЦ-КП входять полiтики Микола Поровський, Павло Мовчан, Iван Драч, Володимир Мулява, Дмитро Павличко, Дмитро Степовик, Олесь Шевченко, Микола Жулинський, що отримують плату за членство у цiй радi (може, скоро й Тягнибакса туди включать?).
А щодо “Свободи”, то згадаймо хоча б недавнiй iнцидент у Рiвному, де “Свобода” пообiцяла силою захищати афериста Вельгуса та захоплений ним храм УАПЦ, та встановила там чергування. Так у них вiра. Як й у вас, отче Вiкторе.
Беларус пише:
30 Лип 2010 в 1:39 pm
Шановні опоненти Адміна! Особисто мені б хотілося з’ясувати кілька питань:
1. Чому деякі політичні сили, які брали активну участь у заході, “рекрутували” людзей без уваги до їх віросповідання і знало про це ієрархія УПЦ КП?
2.Чому в руках багатьох учасників була партійна символіка і священики УПЦ КП на це не реагували? Адже, погодьтеся, партійної символіки не місце в храмі (на хресній ході).
admin пише:
30 Лип 2010 в 1:50 pm
/// В мене склалось враження, що у Вас симптоми цієї недуги.
Цікаво, чого я не маю в УАПЦ, що мені б могли дати в КП. До чого тут жаба?
/// Не приписуйте в цьому конкретному випадку нам політичного православ’я. 28 липня його просто не було.
Ну, ось щойно закінчилась прес-конференція владики Євстратія. Нічого спільного з релігією. Одна політика, як осмислення всього того, що відбулося. Я хочу думати, що ви просто сперечаєтесь зі мною заради самої суперечки, хоча й бачите, що і в моїх словах є правда. Хоча вам своя сорочка ближче до тіла. ВИ ж не тільки прихожанин УПЦ КП, але й піп, так сказать “ідеологічна ячейка місцевого рівня”.
/// Ці зверення: і Філарета, і Мифодія можна теж по-різному оцінювати. Я схильний оцінювати це негативно.
А я знаю як їх оцінювати точно. Це була провокація деяких політиків. Все було представлено владикам Мефодію і Філарету як загальний лист типу від усього ВРЦіРО. Однак, згодом ці листи були оприлюднені, при чому поокремо, і без згоди авторів. Це політика. При чому – брудна. Провини тут ні Мефодія ні Філарета немає. Вони просто довірились людям, а їх “підставили”.
/// Отець, патр. Філарета критикуйте скільки Вам влізе, але не треба робити з когось телепнів, сліпих котят і як Ви висловились “бездумних овець”.
Мене не цікавить особливо постать Філарета, про нього вже всі слова написані. Мені цікаво, що змушує усіх вас і далі вірити йому після стількох зрад. А це вже, знаєте, як в афоризмі – якщо ти мене раз обманув, це твоя провина. Якщо вдруге – моя.
/// Хто зна чи не станеться так, що через деякий час подібні епітети з Ваших уст не лунатимуть на адресу УАПЦ.
Я ж не кажу, що ми з іншої планети. І в нас є проблеми. Скажімо, проблема негідної поведінки одного з дуже небагатьох керуючих архієреїв. При чому, питання яке постало на порядку денному, це питання не церковних богословських суперечок, але елементарної порядності пастиря. Тому, не треба мене робити причиною всіх проблем. Не я їх створюю. Максимум, що я можу – це їх записати для історії.
Ви, отче, може й непогана людина. Але ви дуже піддаєтеся на сторонній вплив. Це дуже зручно для ваших керівників, але погано для священичої совісті. Я сам дуже не ідеальний, і знаю, що перший з грішників. Одначе, часом я припускаюсь до критики не тому, що я кращий, а тому що люди мусять мати керівників і проводарів кращих за себе. З якими очима можна проповідувати про Правду лукавими устами?
Коли я був в КП – я був чудовим для всіх. А за менше ніж пів року “до кінця”, я навіть отримав від Філарета медальку. І тільки коли я пішов – одразу на мене почали лити гори бруду. Особливо ті, хто мене не знав. Я з жахом згадую ці часи, і не люблю зайвий раз до них повертатися. Для мене всі “жаби” залишились в КП
ієрей Антоній ( Віктору Пушку ) пише:
30 Лип 2010 в 2:15 pm
Хотів спитати : Чому в вашій єпархіі на стихарях зліва нашивають шеврони ? Сьогодні символ єпархії, а завтра символ УНА-УНСО ? Якщо заплатять. На яких підставах можна на дияконський стихар нашивати шеврон ? За всю історію православ”я я такого не бачив,тільки у ваших ! Ви порушуете канони церкви ! Ганьба Вам і Вашому владиці ! ! !
Волиняка пише:
30 Лип 2010 в 2:48 pm
То мабуть волинська епархія КП має спеціяльне досвячення у масонський орден?
Може шановний пан отець Пушко розкаже нам при симпатії свого владики до таємних спільнот і орденів?
Viktor Pushko пише:
30 Лип 2010 в 3:11 pm
Послухайте, ганьбун. Це питання не до мене і не вам мені кричати “Ганьба”. Я клірик, який дотримується церковної субординації. Єресі тут нема, була б – я поступив би згідно канонів. Ви то канонознавєц наш, про які канони говорите? Перечисліть порушені канони. І загалом, ти хто такий?
P.S. Страх не теряй ©
admin пише:
30 Лип 2010 в 3:17 pm
В інформаційному агентстві УНІАН (вул. Хрещатик, 4) щойно відбулася прес-конференція секретаря Священного Синоду і голови Інформаційного управління Київської Патріархії єпископа Васильківського Євстратія. Тема прес-конференції: «Святкування річниці Хрещення Київської Руси-України і підсумки візиту в Україну Московського Патріарха».
Вашій увазі прес-конференція вл.Євстратія
Беларус пише:
30 Лип 2010 в 3:35 pm
Історична довідка: У 1231 р. Константинопольський патріарх Герман II (1222-1240) видав указ про заборону клірикам носити на одязі священослужителів знаки своєї єпархії і (або) архірея. При цьому він посилався на указ Константинопольського патріарха Івана IX Агапіта (1111-1134) і “практику Сьвятих Отців Церкви”.
За виданням:
Οι πατριάρχες της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και των δραστηριοτήτων τους. Η συλλογή των εγγράφων και υλικών. Αθήνα, 1922.
Беларус пише:
30 Лип 2010 в 3:42 pm
Цитую: І негідно клірикам носити знаки приналежності до своєї єпархії і (або) архіея. Бо ми всі є раби Господні і милістю, і любов’ю Його поставлені на служіння. … Ми тільки Христові, але не Петра, не Павла, не Андрія … знаки земні не личать нам, бо печать Духа Святого носимо. … Хто ж наважитися носити знак земної владики – тому Анафема. ст.1243
Беларус пише:
30 Лип 2010 в 3:53 pm
Історична довідка: У 1231 р. Константинопольський патріарх Герман II (1222-1240) видав указ про заборону клірикам носити на одязі священослужителів знаки своєї єпархії і (або) архірея. При цьому він посилався на указ Константинопольського патріарха Івана IX Агапіта (1111-1134) і “практику Сьвятих Отців Церкви”.
За виданням:
Οι πατριάρχες της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και των δραστηριοτήτων τους. Η συλλογή των εγγράφων και υλικών. Αθήνα, 1922.
Катерина пише:
30 Лип 2010 в 3:58 pm
До речi, владика Михайло – теж полiтик. Сьогоднi стало вiдомо, що за його скаргою один з депутатiв Волиньради поставив питання про висловлення недовiри начальнику Волинського УМВС за те, що начебто 270 автобусiв УПЦ-КП з Волинi не пустили на молебен в столицю.
А щодо масонського подвижництва владики Михайла та близького йому за духом владики Кирила, то ось факти. У 2007 р. владика Михайло опустився до нечуваного кощунства – у старiй пiдземнiй криптi колишнього луцького собору св. Iвана Богослова (недобудованого храму ХVІІІ століття, нинi недiючого) проводив молебен з нагоди обряду посвячення в масони. http://www.volyn.com.ua/?rub=33&article=0&arch=694
Разом з ним за щасливе майбуття масонства молився й владика Кирило Михайлюк, який прибув з Ужгорода.
http://gazeta.ua/index.php?id=183925
А там же захоронені луцькі князі та єпископи. http://www.visnyk.lutsk.ua/content/view/3855/2733/
Для чого було оскверняти храм Божий цим обрядом? А владика Кирил (Михайлюк) там опинився не випадково, адже вiн – духівник Ордену Архістратига Михаїла, саме вiн здiйснював обряд посвяти у Луцьку, цитую:
“Ритуал провели великий магістр ордену Іван Микулинський спільно із владикою Кирилом”.
http://zik.com.ua/ua/news/2007/09/25/91757
Орден св. Михайла – масонський та полiтизований. Очевидно, саме в нього владика Михайло почерпнув чергову геральдичну iдею) Так само як й Фiларет, якому орден св. Михайла створив герб, який внесений до Гербового Матрикулу Лицарського Ордену Архистратига Михаїла 1 вересня 2003 року під N2. Ось, полюбуйтеся:
http://heraldry.com.ua/index.php3?lang=U&context=info&id=2495#verh
Там же – й вiдомий шахрай та аферист, фiгурант кримiнальних справ, “граф” Вiктор Мельник з Луцька, близько знайомий з прот. Вiктором Пушком, останнiй був частим гостем у його палацi в с. Пiдгайцi Луцького району (чи не так, отче Вiкторе?) Ну й, звичайно, духiвник ордену, граф Михайлюк Михаїл, вiн же – владика Закарпатський та Ужгородський Кирил (Михайлюк).
http://uh.ms.km.ua/index.php3?lang=U&context=info&id=1864#verh
А владика Михайло часом не хоче стати графом цього ж таки ордену?
Волиняка пише:
30 Лип 2010 в 5:01 pm
Дякую пані Катерино за інформацію про масонів у Київському Патріархаті. Сердце холоне і жах огортає. Як же нам, простим віруючим людям ходити в храм до Бога молитися, якщо у вівтарі править масон? Це ж відступники і сатанисти.
Боже, яка наруга і кощунство відбувається у Твоїх храмах! Насправді останні часи настали. Ой, як гірко на душі.
ієрей Антоній ( Віктору Пушку ) пише:
30 Лип 2010 в 5:04 pm
А ви мені не тикайте ! А ви хто такий ? Я клірик УАПЦ, на цьому сайті маю право коментувати. А ви мені що погрожуєте ? Я надрукую листа патріарху Філарету та в ЗМІ з цього приводу. Страх згубили саме ви !
о. Сергій Київ пише:
30 Лип 2010 в 6:57 pm
Слава Катерині !
Ви ПРОФІ !
Viktor Pushko пише:
31 Лип 2010 в 11:38 am
Антон. Адреса патріархії Пушкінська, 36. Пишіть анонімку, кляузу від анонімної уапц – моє ім’я – прот. Віктор Пушко. Запрошую Вас до себе на парфію. А ти хто такий?
Катя. Ти олігофрен?
Є така фігня, Женя, шо тебе скоро попруть з посади. Зроби себе мучеником. І в КП, і в УАПЦ. Барєц за правду!:))
admin пише:
31 Лип 2010 в 11:53 am
Отець Віктор. Мені дуже шкода людей, які “працюють” в Церкві заради “посад” і “нагород”. Я не боюся втратити нічого, з того, що маю. Якби боявся – мав би і досі кабінет на Пушкінській, і досі був би кращим її працівником. А те, що моє існування в Церкві змушує той тераріум час від часу зарухатись – це дуже прекрасно. І подумайте, невже якби я не мав цілої партії однодумців, соборноправної братії, я б наважувався боротися з горою? Нас багато – і нас не подолати! ) Не гнівайтесь на мене – я винен лише у тому, що створив цей сайт. Подумайте краще про те, що таких “Катерин” навколо вас – десятки. Я реально наавіть не знаю хто це. Але судячи з усього, це ВАША БРАТІЯ, – УПЦ КП. Я ж вас навіть в живі очі ніколи не бачив. Ваше самолюбство і гординя не дає вам побачити мене і не лише реально, але і віртуально.
Простіть.
Viktor Pushko пише:
31 Лип 2010 в 12:14 pm
Отец, вопрос решен, и как говорит мой сый “уже никого не колышет” . Какого беса, батя, разглагольствуешь о гордыне и самолюбстве? Про жабу ответа не было.
и Ты ж меня не видел, а оценки, ярлыки ставишь. Живи с Катей! Без жабы, и не стоит быть убогим. Друзья хоть есть?
Василь Вовкодер пише:
31 Лип 2010 в 12:45 pm
Бандюк і почесний масон Вітя Пушко думає, що автокефалістам немає що робити як тільки писати про внутрішнє життя в КП.
Вітя, ти самодур і дуже впертий у цьому. Тобі вже не раз намікали і говорили, що саме священики і архієреї УПЦ-КП є самими активними дописувачами і критиками філаретівщини на цьому сайті.
Може вам прибігти до масонської практики насильницької “сповіді”, щоб вичислити хто з ваших не сліпий і хто насмілюється на критику папи Філарета?
admin пише:
31 Лип 2010 в 12:52 pm
Здався вам усім той Пушко ) Я в шоці – кого він взагалі цікавить //
Viktor Pushko пише:
31 Лип 2010 в 1:06 pm
кать, а якщо не буде цього сайта, де чорноротиш ? Мені вже сказали хтоти. ПАКА ПАДРУГА!
Viktor Pushko пише:
31 Лип 2010 в 1:09 pm
Як то тебе звати? я забув. Сайт бережи!
прот.Тарас пише:
31 Лип 2010 в 2:22 pm
Вибачте, отці та о.Євген, що не по темі запитую.
Розсудіть справу. пішов батюшка у відпустку, отримав замінного батюшку на свій прихід. У неділю на вінчання приїздить чужий батюшка, який без благословення настоятеля віддвигає замінного убік, і починає вінчати сам. Т.т, настоятеля не попередив(хоча й мав телефон), і навіть після вінчання не вибачився і не зателефонував. Бо пихатий младостарєц із недолікованою шизофренією…
Як би вчинили ви ?
admin пише:
31 Лип 2010 в 7:41 pm
Вибачте, отче Вікторе. Я не дочитувався до змісту. Вже видалив.
admin пише:
31 Лип 2010 в 7:56 pm
на це є архієрей та церковний єпархіальний суд.
Владимир пише:
31 Лип 2010 в 10:01 pm
Покайтесь раскольники и объединитесь с канонической Православной Церковью (МП). Вы, национально озабоченные вместе с КП, не имеете права на существования. Не может быть единства среди раскольников. Нужно стремиться к объединению с канонической Церковью через Исповедь.
ОТРЕЗВИТЕЛЬ пише:
01 Сер 2010 в 10:07 am
Узколобый фанатик “Владимир”, тебе ли решать кто имеет право на существование? Сними шоры и присмотрись повнимательнее, Московский Патриархат давно уже не Церковь. Эта организация создана ВМЕСТО Церкви Сталиным (богоборческой властью) в 1943 году ( как Сталин МП создал http://archiv.livejournal.com/25488.html ) и с этих пор Московская Патриархия верою и честью служит хозяевам Кремля (фотоархив http://catacomb.org.ua/modules.php?name=Pages&go=page&pid=1325 ). То есть, Московский Патриархат не Церковь, а ПОДМЕНА Церкви Христовой, где не может быть спасительной благодати Божией. Московскую Патриархию вернее называть в честь основателя этой организации Сталинской.
Нелепо выглядит, когда какой-то слепой фанатик дает рекомендации в духовных вопросах. Так к кому на исповедь сходить, может ты “Владимир” поисповедуешь?Думаю, “КАНОНИЧЕСКИМ” ничего не возбраняется и вопрос спасения у вас давно решен. Странно, что вы до сих пор не продаете сертификатов “КАНОНИЧЕСКИЙ, БЛАГОДАТНЫЙ, СПАСЕН”. Кстати, это может быть очень весомая статья доходов в Сталинской Патриархии, покруче газпрома.
ОТРЕЗВИТЕЛЬ пише:
01 Сер 2010 в 10:22 am
Владимир, быть обманутым бывает приятно до тех пор, пока ты не осознаешь своего плачевного положения. Если у Вас есть доступ к интернету, рекомендую поинтересоваться происхождением “канонической” МП и поизучать документы, относящиеся к жизни и деятельности этого госоргана.
А пока рекомендую почитать вот это http://www.omolenko.com/istoria/antimp.htm
Олександр пише:
01 Сер 2010 в 11:59 am
Владимир – звідки таке ім’я? В церковнослов’янськый мові є Володимер, и никакого Владимира и в помине не было! С канонической церковью объединятся с какой именно – Константинопольской, Сербской, Болгарской, Ерусалимской, Антиохийской, Румынской, Грузинской или Александрийской? Дурак ты Вован!
ієрей Антоній ( Владимиру ) пише:
01 Сер 2010 в 12:20 pm
Я вспомнил отрывок из фильма Леонида Гайдая ” 12 стульев “, где отца Федора в смирительной рубашке увозят в психиатрическую больницу.Он кричит: Люди ! ! ! Покайтесь публично ! ! ! Вот в данном случае вы психически нездоровы, требуете покаяния. А кто вы собственно говоря ? Епископ или священник ? Скорее мирянин , которому нечем больше занятся. Не вам указывать ! Исповедуйте свои грехи…
Михайло пише:
12 Сер 2010 в 5:18 am
Куда не кинь оком, а наші дами участь приймають у дискусіях , казальсь би чисто чоловічих. ХВАЛА ВАМ І ЧЕСТЬ ДОРОГІ ДАМИ ЩО ВИ ТАКУ АКТИВНІСТЬ БЕРЕТИ НА СЕБЕ, МНОГОАЯ І БЛАГАЯ ВАМ ЛІТ ДОРОГІ ДАМИ… До ВАС звертається Михайло , скажіть будь ласка , ВИ улюблені Божі істоти жіночого роду , що ви думаєте про тих , що під Божим Іменем продають Україну … Dруге питання хочу Вас запитати: розясніть будь ласка , всім нам мужчинам, а як по вашому має бути , Україна, має бути залежна від когось , чи настав час щоб ми незалежні були від Риму і Москви чи ні. Памятайте, що Вас читає при відповіді велика частина світу… світу якого чекає Ваше міркування, особливо духовенрьство не Українських юриздикцій…. Дайте їм вичерпну відповідь, дайте їм …. відповідь вичерпну, бо юд розвилось так багато , що важко на світі жить…
раб Божий пише:
17 Сер 2010 в 6:28 pm
смішна у вас стаття вийшла.
а все чому?
та тому що за найскромнішими підрахунками у Києві нас (вірних УПЦ КП) зібралось близько 20 000. якщо зібрати докупи ВСІХ гіпотетичних прочан УАПЦ – не буде навіть четвертої частини. до чого я веду? в українській мові то називається “жаба дусить”.
а знаєте чому на події організовані УАПЦ ніколи не будуть збиратись люди? та тому що, на жаль, провідники ваші замість консолідації і об”єднання православ”я в Україні, пропагують зовсім інше – ненависть до “філаретівців” , “МПшників” та “уніятів”…а ми, до речі, всі є У ХРИСТІ БРАТТЯ І СЕСТРИ….
Михайло пише:
20 Сер 2010 в 6:57 am
Вельми Шановний пане ” Раб Божий”, дякую Вам за відповідь , обєктивно – чудову. Ви справді все добре сказали . Нібито і я чогось добиваюсь, а що толку, подивімось надовкола, всюди розбрад, сміються з нас, нарікають на нас, а дехто жахається нас… Із цевелізованих країн гості висновок роблять різний , а спільним є словa БАРДАК ВСЮДИ … Що робити, куди йти , кого винити ? …
Звичайно, я за Київський Патріархат…
раб Божий пише:
21 Сер 2010 в 7:40 pm
я особисто є вірянином УПЦ КП.
але вважаю що об”єднуватись нам потрібно саме навколо УПЦ КП не тому.
а тому що це на сьогодні таки найбільша конфесія в Україні. зокрема це найбільша із трьох конфесій (УПЦ КП, УАПЦ, УГКЦ), які стоять на боці саме українського народу.
Михайло пише:
22 Сер 2010 в 5:01 am
Вельми шановний пане раб Божий, радий що спілкуюсь із вірянином У.П.Ц.К.П. Те що Ви написали, я підтримую 100 % Дай Бог Вам крім здоров’я, усьпіху і радості яку Христос давав Своїм апостолам. Від себе, з Вашої ласки, добавлю : якби москалі від затуманення вийшли – яка то була – б у Славу Божу Церква… Не вже нам цього не наздогнати ? , а може ми не варті ? за гріхи наші …. Підскажіть…