Владика Герман – єпископ Чернівецький УАПЦ
вівторок, 17 Лис 2009 20:11
Чергова приємна подія в нашій Церкві: відтепер і Чернівеччина має свого архієрея. Відповідно до рішення Архієрейського Cобору УАПЦ від 26 серпня 2009 року, за яким було призначено єпископа на Чернівецько-Хотинську єпархію, у понеділок 16 листопада, в день памяті Мчч. Акепсима єп., Йосифа пресвітера та Аіфала в м. Києві в храмі Миколи Набережного звершено чин єпископської хіротонії архимандрита Германа (Семанчука) на єпископа Чернівецького і Хотинського.
14-го листопада 2009 року, в день Святих Безсрібреників та чудотворців Косми і Даміана Азійських,у храмі Св.Димитрія Солунського УАПЦ м.Києва відбулось наречення архімандрита Германа (Семанчука) на єпископа Чернівецького і Хотинського. На нареченні були присутня більшість єпископату нашої Церкви. Окрім Предстоятеля в той день у храмі молилися Архиєпископ Уманський Іоан, Архиєпископ Кафський і Готський Петро, Архиєпископ Дрогобицький і Самбірський Феодосій, Єпископ Черкаський і Кіровоградський Іларіон, Єпископ Житомирський і Поліський Володимир.
Хіротонію єпископа Германа очолив Блаженнійший Мефодій – Предстоятель Української Автокефальної Православної Церкви, якому співслужили Архиєпископ Дрогобицький і Самбірський Феодосій, Єпископ Черкаський і Кіровоградський Іларіон, Єпископ Житомирський і Поліський Володимир, Єпископ Харківський і Полтавський Афанасій.
Преосвященний єпископ Герман, керуючий Чернівецько-Хотинською єпархією УАПЦ є вже тринадцятим архієреєм Української Автокефальної Православної Церкви.
Як повідомляв наш сайт раніше, 5 вересня 2009 року, в день памяті свщмч. Іринея, єпископа Ліонського, Предстоятель УАПЦ, Блаженнійший митрополит Київський і всієї України Мефодій під час богослужіння в кафедральному соборі Різдва Христового м. Тернополя возвів ігумена Германа (Семанчука) у сан архімандрита. За розпорядженням і відповідним Указом Предстоятеля УАПЦ, архімандрита Германа (Семанчука) тоді було призначено обласним благочинним парафій Української Автокефальної Православної Церкви Чернівецької області.

Біографіяна довідка: Єпископ Герман (в миру Семанчук Павло Святославович), народився 27 жовтня 1973 року в с. Іспас Вижницького району Чернівецької області в родині службовців.
У 1990 році закінчив середню школу №4 м.Чернівці.
З 1991 ро 1996 роки виконував послух регента-псаломщика в храмах м.Чернівці та Чернівецької єпархії.
9 березня 1997 р. Митрополитом Переяславським і Богуславським Нестором (Кулішем), УІЩ КП, у Свято-Феодосіївському монастирі м. Києва рукоположений у сан диякона, а 19 квітня 1997 р. у пресвітера в стані целібату.
27 липня 1997 рю намісником Свято-Феодосіївського монастиря м. Києва архімандритом Вікентієм (Містовим) пострижений в мантію з іменем Герман (на честь прп. Германа Аляскинського, пам’ять 9 серпня за н.ст.).

9 серпня 1997 р. возведений у сан ігумена.
З 1997 по 2000 роки – клірик Одеської єпархії УПЦ КП, настоятель кафедрального собору Різдва Христового м. Одеси, секретар Одеського єпархіального управління УПЦ КП.
З 2000 р. – клірик Чернівецько-Кіцманської єпархії УПЦ КП, настоятель храму Св. вмч. Георгія Побідоносця м. Кіцмань, благочинний храмів Кіцманського р-ну.
До Дня Святої Пасхи 2003 року нагороджений хрестом з прикрасами.
У 2000 р. закінчив Львівську Духовну Семінарію УПЦ КП, а у 2007 р.-Київську православну Богословську Академію з академічним званням магістра богослів’ я.
У 2008 р. закінчив Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича з присвоєнням кваліфікації бакалавра філософії, а у 2009 р. Національний університет „Острозька Академія” з академічним званням магістра богослів’я.

Клір і паства нашої Церкви щиро поздоровляють, владику Германа з цією важливою подією . Редакція «Української Автокефалії» також долучається до щирих привітань. Бажаємо Вам, Ваше Преосвященство, щоб архипастирська діяльність, на шлях якої Ви нині стаєте, приносила лише добрі плоди перед Господом, які сприятимуть також спасінню довіреного Вам стада Христового. Іс полла еті деспота!








Беларус пише:
17 Лис 2009 в 9:50 pm
Εἰς πολλὰ ἔτη, δέσποτα !
о.Семен пише:
17 Лис 2009 в 9:57 pm
Буковина вiтае нововисвяченого Владику! Εἰς πολλὰ ἔτη, δέσποτα ! ! !
Святополк пише:
18 Лис 2009 в 2:14 am
Εἰς πολλὰ ἔτη, δέσποτα!
Православний пише:
18 Лис 2009 в 6:40 am
Вітаю УАПЦ зі збільшенням архипастирського кліру а вл.Герману бажаю плідної праці на ниві Божій.А адміну хочу нагадати ,що в УАПЦ офіційно є вже 12 єпископів а не 13.
admin пише:
18 Лис 2009 в 10:35 am
А судячи по плодам і реальним справам – набагато менше. На жаль.
Православний пише:
18 Лис 2009 в 11:05 am
На рахунок цього адміне я з вами згоден.
admin пише:
18 Лис 2009 в 11:09 am
А щодо цифри 13 чи 12, я краще вам розповім притчу.
Православний пише:
18 Лис 2009 в 11:15 am
Дякую за притчу але згодьтеся якби єп.Богдан був офіційно в УАПЦ то його підписи були б під рішеннями соборів які ви друкуєте або він би хоч приймав участь у хіротоніях а то чомусь його не де немає в офіційних заходах.Чому будучі присутнім під час хіротонії єп.Володимира його до неї не допустили і зараз те саме.
о. Анатолій пише:
18 Лис 2009 в 11:29 am
Молитвенно вітаю, разом з прихожанами парафії Святої Рівноапостольної Марії Магдалини м. Житомира, Вас, владико Германе!
«Господь же нехай серце Ваше спрямує на Божу любов та терпеливість Христову». 1 Сол. 2:5.
«…шануйте тих, що працюють між вами, … і у великій любові їх майте за їхню працю…. Напоумляйте непорядних, потішайте малодушних, підтримуйте слабких, усім довго терпіть». 1 Сол. 5:12-14.
«…будь пильний у всьому, терпи лихо, виконуй працю благовісника, виконуй свою службу». 2 Тим. 4:5.
На не легкому шляху становлення нашої Церкви, нехай в серці Вашому будуть слова апостола Павла «…утиски приносять терпеливість, а терпеливість – досвід, а досвід – надію, а надія не засоромить, бо любов Божа вилилась в наші серця Святим Духом, даним нам». Рим 5: 3-5.
Міцного Вам здоров’я на многії, многії літа!
Εἰς πολλὰ ἔτη, δέσποτα ! ! !
Михайло пише:
18 Лис 2009 в 11:54 am
Ваше Преосвященство,дорогий наш Владико Герман!Буковина сердечно вiтае Вас свого Архипастира.Ми вдячнi Господу Богу i Блаженнiйшому Мефодiю,Священному Синоду за те,що для керування нашою паствою назначений ревний,дiяльний архиерей у розквiтi своiх сил,яким е Ви,Ваше Преосвященство.ми будем молити Пастироначальника Господа Iсуса Христа,щоб Вiн змiцнив Вашi сили i своею благодаттю допомагав в управлiннi церквою.вiримо,що Ви будете ревним Архипастирем на нивi Христовiй,просимо Ваших молитов i святительского благословення.Многих i Благих Вам лiт!
Катерина пише:
18 Лис 2009 в 12:18 pm
А чому обрано титул Чернівецько-Хотинського, а не Чернівецько-Буковинського, як це було iсторично? До речi, одна неточнiсть: не архімандритом Вікентієм (Містовим), а Мiськовим.
о.Дмитро пише:
18 Лис 2009 в 2:52 pm
Шановний п. Михайло я звертаю Вашу увагу, що в УАПЦ немає Священного Синоду (Священному Синоду за те,що для керування нашою паствою назначений ревний,дiяльний архиерей у розквiтi своiх сил), а є Архієрейській Cобор. Так маленька поправка.
Православний пише:
18 Лис 2009 в 5:31 pm
Здається мені,що по уставу під час покладання Св.Євангелія на голову ставленника і читання молитов митри знімаються.
о.Владислав пише:
18 Лис 2009 в 6:21 pm
Многії літа Владиці Герману і його Богом-спасаємій пастві!
admin пише:
18 Лис 2009 в 7:11 pm
Якби в УАПЦ рукопологали архієреїв так само масово як в УПЦ КП, то чин хіротонії вже б напам’ять знали навіть церковні сторожа і всі соборні матушки. А так – немає нічого дивного – покрийте усі помилки своєю любов’ю.
до речі, був на одній з хіротоній у володимирському соборі, де при рукоположенні “додаткові” архієреї ставили руки не на голову хіротонісованому, але на плечі сусідів )) правда, патріярх Філарет таку практику негайно засудив в різкій формі
Православний пише:
18 Лис 2009 в 7:30 pm
Адміне я покриваю любовью але згодтеся ,що це не виправдання ,бо так можна дійти до чого завгодно і всьому найти виправдання але треба робити так ,щоб не давати приводу нашим ворогам дорікати нам постійно.А до чину хіротонії при бажані можна і підготуватися.
admin пише:
18 Лис 2009 в 8:00 pm
Цілком згоден. Особисто я наступного разу свою митру скину ще на антифонах ))
BB пише:
18 Лис 2009 в 9:00 pm
“так можна дійти до чого завгодно”
Православний, при бажанні можна придертись до чого завгодно, чим в данному випадку Ви займаєтеся.
бобо пише:
18 Лис 2009 в 9:51 pm
Ой біда буде з новоспеченним владикою.по-перше,голубок,по-друге,що за збірна сліпих, кривих і біснуватих у лаві владик уапЦ,далеко вони церкву заведуть…УАПЦ з Церкви претворюється на притулок маргіналів всіх мастей.Шановний адміне,мабуть ви мене забаните після цього коменту,але що правда,то правда.
admin пише:
18 Лис 2009 в 9:59 pm
) Добре шо в КП і МП всі бездоганні немаргінали, а справжні харизматичні лідери. А те що зараз в владиці Герману шукаєте вад, то пізно спохватилися. Треба було тоді, коли він в КП був одним з найпомітніших і найкращих священнослужителів своєї області.
гість пише:
18 Лис 2009 в 11:32 pm
Шановний друже абмін ! Дістала Ваша позиція(можливо після матчу збірної).Все в шо шо в КП треба показувати і відкривати як недолікичі і боротьбу за правду! а все що у вас закривати очі !Патріарх пишете в лапках. хоча Хіротонії
і єпископські і свя щеничі у вас ідуть від нього.Критикуєте за підарасів а самі приймаєте і ставите їх. критикуєте духовні школи наші і єпископат а самі немаєте не одного ні і ншого ! духовні імпотенти!Зробіть у себе все супер і єпископат і школи і інше і ми підемо на колінах примйміть нас!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Swiashennik пише:
19 Лис 2009 в 12:37 am
На противагу філарету філаретівців святите?
Православний пише:
19 Лис 2009 в 6:52 am
Для ВВ,чого це вас так зацікавило чим я займаюсь ,наприклад ваша сфера діяльності мене не цікавить.З вашою філософією можна далеко піти ,наприклад і до висвяти жінок і прикриватися висловами на кшталт”при бажанні можна придертись до чого завгодно”.Хочу нагадати,що Православна Церква є консервативною спільнотою яка зберігає вчення ,передання,правила без змін ,на відміну від інших.І такою повинна лишатись.Якщо ми в найменьшому будемо відступати в угоду цьому світу ,або своїй забудьковатості і виправдовуватися чим завгодно ,то дійдемо до найгірших форм харизмато-простентантизму.Просто мені хотілось звернути увагу на те ,що митри при покладані Св.Євангелія на голову ставленника треба знімати ,бо в нашій церкві це переходе у правило .Якщо подивитись на фото з хіротонії єп.Володимира то видно ,що була зроблена таж помилка.І я написавши про це мав надію на те ,що хтось зверне на це увагу і ця хибна практика не буде продовженна.А побачив у свою адресу одні докори, нажаль.
1+1 пише:
19 Лис 2009 в 9:08 am
Думаю він не голубіший від свого колишнього архиєрея.
А титул історичний. Саме з таким титулом у 1990 році на Чернівці був поставлений єпископ УАПЦ Данило (Ковальчук).
Тепер буковинці мають те за що боролись – свій архипастир буковинець.
Зря багато хто зараз аферствує, але факт залишається фактом: на Буковині вже п\"ятий православний архиєрей.
BB пише:
19 Лис 2009 в 9:17 am
Православний, не нервуйте так із-за дрібнць, бережіть своє здоровя, від нервів всі хвороби. Мене не цікавить чим Ви займаєтеся. Мабуть Вам помарився знак запитання? У моєму коментарі я писав Вам що придертися можна до любої дрібниці, шо ви і робите. Прошу звернути увагу, що я вас не запитую що Ви робите, а вказую вам що Ви робите. )))
Православний пише:
19 Лис 2009 в 10:11 am
Шановний ВВ я якраз є дуже спокійним,але з вашою філософією вам скоро і Свята Євхаристія покажеться”любою дрібницею”.
Беларус пише:
19 Лис 2009 в 11:11 am
У деяких слов’янських Типіконах 16 – 17 століть написано, що митру знімає тільки очолючи хіротонію архієрей. Але є гравюри хіротоній (візантійського періоду), де все в архієреї в митрах. Існує й опис хіротонії Вітебського владики кінця 17 ст. В описі говориться, що всі «архіреї в гарних митрах поклали руки на його голову».
Також потрібно знати, що Київська традиція вже в 16 ст. сильно відрізнялася від московської.
BB пише:
19 Лис 2009 в 11:53 am
Шановний \"Православний\" не перегинайте палку. Може Ви ще будете чеплятися до людей що не з тої ноги встають?
штольц пише:
19 Лис 2009 в 1:01 pm
Интересная у вас беседа. У Флирета тоже делали епископа. На РИСУ пишут:
Киев
Если уже такие сосунки становятся епископами то куда катится КП? Ганьба!!!! Епифаний
Донецк – Киев – ЛьвовВ воскресенье на честь служебного повышения в Киеве в ресторане “Материк” был заказан ужен на 120 человек. “Владыка” Епифанчик выставлялся если б вы все видели как он там себя вёл никогда б не подумали что он имеет отношение к Церкви! Народ проснитесь кого мы выбераем для пастыреначальства! Маральные уроды с панагиями днём, и аморальные уроды в джинсовых костюмчиках за 400$ вечером в кабаках! Кто даёт эти “канонические кадры” для “помесной церкви”?
о.Владислав пише:
19 Лис 2009 в 8:53 pm
Хочу пригадати для \штольц\ не судіть і несудимі будете,а то ви бачите чуже під лісом а свого небачите підносом,чи може ви завідуєте, що не були достойні бути 121.
безкомпромісний пише:
19 Лис 2009 в 9:17 pm
Шановні т.зв. “добожелатєлі”, те що ви так біснуєтесь із призначення нових архієреїв, шукаєте вади, пишите нісенітниці стосовно сексуальної орієнтації (ви що спали із ними чи “свічку тримали”?) ще раз підтвержує те, що Ваші пастирі Вас нічому не навчили… Шкода, що всі забули вчення Господа нашого Ісуса Христа, котрий навчав любити навіть ворогів своїх… А Ви їх клянете і ображаєте? Подивіться краще за собою, з чим станети Ви на суд Божий? А голубок чи не голубок, ну то якщо Ви такі всевидячі то скажіть де, коли і з ким. А якщо не можете то вже краще мовчіть і не позорте віру Христову. Хай Бог благословить Вас.
А новому Буковинському архієрею – сили, наснаги, терпіння витримувати такі образи, Натхнення на розбудові такої нелегкої, непочатої ниви. Здоровя козацького. І Божої допомоги на проповідуванні віри Христової і наверненні заблукавших і збитих з шляху пастирями, які вище прописують відгуки.
А таким пастирям раджу частіше відкривати Святе Письмо і вчитись як треба навчати своїх братів і сестер а не приносити і сіяти розбрат і ворожнечу серед творінь Господніх. Схаменіться поки ще не пізно, бо ви не за віру “воюєте” а за власні амбіції. Але через Ваші вчинки страждають люди бо Ви від них відвернулися і забули для чого покликані. І який бі не був новопризначений архієрей, та на відміну від Вас він докладає всіх зусиль щоб люди жили мирно. Зворов”я Вам Владико на многії і благії літа. Продовжуйте й надалі свій тяжкий тернистий шлях і не звертайте ні на мить!!!!!!!!!!!!!
Ієремія пише:
20 Лис 2009 в 9:20 am
Згоден з Вами “Безкомпромісний” ! Амінь!
А то розвелося всякої …. та колотить люд Божий! А саме сидить в лайні по вуха! Як не соромно ? ! Як не страшно тримати відповідь на Страшному Суді ? ! Не подобається щось, не читай, і не заходь на сайт, для чого в гріх осуду впадаєш ? Мало в тебе гріхів на цій землі…. ?
протос пише:
22 Лис 2009 в 12:15 pm
З першою Вас архиєрейськю службою на Буковинській землі!
Εἰς πολλὰ ἔτη, δέσποτα !
Доречі Філрет висвятив на Луганськ ще одного колишнього клірика Варлаама єпископа Тихона (Петранюка).
Втікають від Варлаама клірики, втікають…
cv пише:
06 Гру 2009 в 8:30 pm
адміне – “Треба було тоді, коли він в КП був одним з найпомітніших і найкращих священнослужителів своєї області.”
Не можуть поділити Данило і Варлаам свої відібрані приходи.
Не був він найпомітнішим, мало хто про нього що знав у Кіцмані не те, що в області.
А на рахунок найкращих то взагалі ПЕРЕБОР (краще помовчу)
Доречі, він не голубий, перебріхувати не треба.
Цікаво де буде кафедральний собор?
Василь пише:
13 Гру 2009 в 7:11 pm
Ми Вас вітаємо. Дуже хочемо Вас побачити на сайтіі серед усіх Єпископів.
Анонімний пише:
14 Сер 2010 в 11:13 pm
многая вам літ владико